Profiluri Multiple

Administrezi unul sau mai multe conturi de persoane juridice in acelasi timp?

Acum iti va fi simplu sa gestionezi platile la companiile pentru care lucrezi sau le reprezinti dar si sa iti platesti impozitele direct din aplicatia mobila First Bank. Totul cu un singur telefon mobil, o singura aplicatie instalata si o singura autentificare.

illustration

Este suficient un singur cont pentru administrare multipla!

illustration

Prin functionalitatea Profiluri Multiple, o persoana fizica va putea accesa cu o singura autentificare produsele si serviciile bancare ale uneia sau mai multor companii.

Cum functioneaza?

illustration

Accesare serviciului de Internet si Mobile Banking se va efectua utilizand metoda de autentificare existenta, aferenta setarilor profilului de persoana fizica.

Utilizatorul va alege ulterior profilul pe care doreste sa il acceseze: persoana fizica sau persoana juridica.

Produsele si serviciile aferente fiecarui profil in parte vor fi accesate de utilizator in functie de alegerea dorita.

Care sunt avantajele utilizarii de Profiluri Multiple?

illustration

Acces simplificat si administrare facila din Internet si Mobile Banking cu o singura metoda de autentificare.

Cresterea securitatii utilizand un singur telefon mobil si un singur set de credentiale, setate pe profilul tau de persoana fizica.

Cum pot beneficia de aceasta noua functionalitate?

Pentru inceput este necesar sa te asiguri ca poti accesa aplicatia de Internet si Mobile Banking First Bank ca persoana fizica.

Esti utilizator inregistrat la una sau mai multe companii iar autentificarea o efectuezi cu biometria telefonului sau prin SMS OTP si nu prin token fizic sau aplicatia de e-Token.

Indeplinesti conditiile de mai sus?

Inseamna ca poti sa iti selectezi profilul pe care vrei sa il accesezi la urmatoarea logare in contul tau de persoana fizica. Noi ne asiguram ca imediat ce indeplinesti conditiile iti vom seta accesul in maximum 24 de ore.

Intrebari frecvente

Cum pot beneficia de functionalitatea Profiluri Multiple daca nu detin cont de Persoana Fizica?
Pentru a beneficia de aceasta functionalitate, este necesara deschiderea unui cont de persoana fizica, iar acest lucruri il poti face online, fara drumuri la banca, descarcand aplicatia de Internet si Mobile Banking din Apple Store sau Google Play

Daca vrei sa vii in sucursala, suntem oricand pregatiti sa iti oferim asistenta necesara pentru setarea contului.

Dupa migrare s-a modificat si adresa la care se primesc info / mail-uri din adresa societatii in adresa personala
Modificarea pe profil SSO cu datele companiei se poate face doar daca clientul PF doreste sa isi modifice datele de contact personale cu datele companiei, altfel nu exista posibilitatea de a avea 2 sau mai multe seturi de adrese de email. Poate insa sa modifice setarea primirii notificarilor la nivel de adresa de email cu notificari prin Push (meniu setari Alerte pe fiecare profil in parte) si va primi pe email personal doar alte informari ale bancii.
Cum se activeaza functionalitate Profiluri Multiple, ulterior deschiderii contului de Persoana Fizica? Este necesara deplasarea intr-o unitate teritoriala?
Activarea se va realiza automat la deschiderea contului de Persoana Fizica, fara a mai fi necesara deplasarea intr-o unitate teritoriala.
Daca detin un dispozitiv token fizic- E-Token, pot beneficia de aceasta functionalitate?
In cazul in care detii un dispozitiv token fizic- E-Token si doresti sa beneficiezi de Profiluri Multiple, pentru accesarea conturilor de companie, este necesara solicitarea de modificare a acestui dispozitiv fizic si trecerea la un token virtual ( cod transmis prin SMS) in orice unitate teritoriala.
Se poate renunta la aceasta functionalitate Profiluri Multiple?
Venim in sprijinul dumnevoastra cu o solutie de autentificare facila si unica, in care logarea in aplicatie se va efectua, utilizand un singur dispozitiv si cu acelasi set de credentiale (un singur nume de utilizator si o singura parola) pentru accesarea tuturor conturilor, atat de Persoana Fizica, cat si de Persoana Juridica.
Cum pot accesa profilurile dupa activarea acestei functionalitati?
Nimic mai simplu! Autentificarea pentru accesarea tuturor profilurilor la care esti utilizator autorizat se va face utilizand credentialele (UserName si Parola) setate pe profilul tau de Persoana Fizica.
Cum pot afla datele de autentificare, setate pe profilul de Persoana Fizica?
Daca ai uitat utilizatorul de logare (Username-ul), il poti recupera usor, apeland serviciul de Relatii Clienti. Pentru recuperarea parolei, este necesar ca in ecranul de logare sa accesezi butonul “Ai uitat parola?” si sa urmezi pasii indicati in ecranul afisat.
illustration

Inca ai intrebari?

Suntem aici pentru tine. Noi credem ca intrebarile nu trebuie sa ramana fara raspuns.

Contact